Kundeservice

Enten du har spørsmål om våre produkter eller problemer med din bestilling – nøl ikke med å ta kontakt med vår kundeservice. Våre profesjonelle frisører og hudterapeuter står også til tjeneste fra morgen til kveld så tvil ikke med å kontakt oss via kontaktskjemaet under eller via info@bangerhead.no

Vanlige spørsmål

Hvilke produkt skal jeg velge?

Våre profesjonelle frisører og hudterapeuter hjelper deg gjerne med å finne de produktene som passer akkurat deg og dine behov. Å velge rett produkt for din hud- eller hårtype er viktig for å få en maksimal effekt av våre produkter så tvil ikke med å kontakt oss via kontaktskjemaet under eller via info@bangerhead.no

Hvor er min pakke?

Dersom du ikke har mottatt din pakkeavisering eller har mistet den kan du enkelt få fram informasjon ved å gå inn på ”mine sider” og klikke på ”bestillinger”. Velg den aktuelle ordren og klikk på kollinummeret. Der får du også vite ordrestatus og hvor pakken din befinner seg.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi sender alltid pakken samme dag eller dagen etter at du har gjort din bestilling. Alle pakker sendes med full sporbarhet til ditt nærmeste postkontor. Pakken leveres innen 2-5 dager med Bring. Hvis du bor i Nordland kan det ta en dag ekstra og bor du i Troms eller Finnmark kan det ta to dager ekstra før pakken kommer fram til postombudet.

Jeg finner ikke min ordre på mine sider.

Ordrebekreftelse sendes omgående til e-postadressen som er oppgitt ved bestilling. Er du usikker på om din ordre har blitt registrert, vennligst kontakt kundeservice innen du legger en ny bestilling.

Hvordan fungerer lojalitetsprogrammet?

Hver gang du handler på Bangerhead får du poeng på det du kjøper. For hver krone du handler får du et poeng. Den første hver måned summeres dine innkjøp og du får en utbetaling i form av bonuspoeng. Når du har samlet sammen 2 500 poeng får du en bonussjekk verdt 100 kr. Bonussjekken finner du i kassen. For å se hvor mange poeng du har kan du logge inn på ”mine sider” og klikke på ”lojalitetsprogrammet”. Der finner du også bonussjekkens kode som du kan bruke i tilfelle sjekken av en eller annen grunn ikke synes i kassen. Kopier i så fall koden, klistre inn den i kassen under rubrikken ”Gavekort / Rabattkode” og klikk på ”Oppdater”.

Hva gjør jeg hvis jeg vil bytte eller returnere en vare?

Du har 14 dagers åpent kjøp fra den dagen du har mottatt din pakke, forutsatt at produktet returneres ubrukt i uskadet originalforpakning og i de tilfeller der produktet er plombert skal denne være uåpnet. Du velger selv om du vil bytte til et annet produkt eller få pengene tilbake. Ved retur eller bytte betaler du selv returkostnaden. Kontakt alltid kundeservice dersom du ønsker å bytte eller returnere en vare. Merk reutrpakken tydlig med Bangerhead og ditt ordrenummer. Pakken sendes til: 

Bangerhead
c/o Cross Nordic Logistics, LSO
0060 Oslo
Norge

Hva gjør jeg dersom jeg har fått tilsendt feil/ødelagt vare?

Hvis du har fått hjem en vare som viser seg å være defekt eller feilaktig på noen måte kan du returnere denne helt uten kostnad. Reklamasjoner skal gjøres innen rimelig tid fra det at kunden har mottatt ordren. Når varen er blitt levert til Bangerhead sender vi ut et nytt produkt til deg, alternativt betaler tilbake totalbeløpet. Kontakt alltid vår kundeservice dersom du ønsker å reklamere din bestilling, så hjelper vi deg videre. Merk reklamasjonspakken tydelig med Bangerhead og ditt ordrenr. Pakken sendes til: 

Bangerhead
c/o Cross Nordic Logistics, LSO
0060 Oslo
Norge

Hvorfor fungerer ikke min rabattkode?

Om du har en rabattkode som du vil bruke, skriver du den inn i kassen og klikker så på "oppdater". Det er viktig at du skiller op store og små bokstaver når du skriver inn koden og se gjerne igjennom vilkårene om du er usikker på hva som gjelder. Om du har noen spørsmål om en spesiell kode, kan du kontakte kundeservice via kontaktskjemaet under. 

Kontaktskjema

Skriv en melding til vår kundeservice. Du får svar innen 24 timer (hverdager) men ofte raskere!

    
 
       




Send meldingen »