Foregående
Neste
Favoritt
Kurv
Kurv ()
Grip sjansen: Nå har vi opptil 25 % på hudpleie >

Always here for you

Om du har spørsmål så er det bare å ta kontakt, uansett om det dreier seg om din nyeste ordre eller hvilken leppestift du skal velge til neste fest. Vi er her for deg.  

Kontaktskjema
Kontakt oss gjerne via vårt kontaktskjema! Klikk på valgene som passer best og send inn henvendelsen via formularet som dukker opp. Da har vi beste forutsetninger for å hjelpe deg så fort som mulig. Om du har bilder som er relevant for ærendet så har du mulighet til å legge ved dette via kontaktskjemaet, hvilket gjør det enda raskere for oss å hjelpe deg. Alternativt kan du naturligvis sende en e-post direkte til hei@bangerhead.no. Vi svarer så fort som mulig på hverdager fra kl. 08:00-17:00. Vi svarer normalt senest innen 48 timer (to virkedager).

Telefon

Kontakt oss gjerne via telefon på helgfrie hverdager så får du snakke med en svensk- og engelsktalende servicemeidareider.
Ha gjerne ditt ordrenummer klart for raskere behandling.
Telefon: +46 18-800 80 15

Våre åpningstider er:

Mandag: 9-17 
Tirsdag:  9-17
Onsdag: 9-17
Torsdag: 9-17
Fredag:  9-17

Lunsjpause: 12.00–13.00.


 



Frequently asked questions

  • Er moms (MVA) og toll inkludert i prisen?
    Siden vi er et norskregistrert selskap (Org. 998 379 520) tilkommer det ikke toll eller MVA på prisen du ser. Alle priser du ser på vår nettside er inkludert toll og 25% MVA. 
  • Hvor er min faktura?
    Om du har valgt Qliro Faktura vil du få den tilsendt til den e-postadressen du registrerte da du handlet. Noen ganger havner den i søppelposten. Du kan også finne din faktura hos Qliro ved å logge inn på din konto hos dem. Om spørsmål gjeldende faktura og betaling, kan du ringe Qliro på 800 25 055 (hverdager: 8-18), eller sende dem en e-post på kundeservice@qliro.com.
  • Hvor er pakken min?
    Dersom du ikke har motatt din pakkeavisering, har mistet den, eller om du bare er nysgjerrig på hvor pakken din befinner seg, kan du enkelt få fram informasjon ved å gå inn på Mine Sider og klikke på Bestillinger. Velg den aktuelle ordren og klikk på kollinummeret. Der får du også vite ordrestatus og hvor pakken din befinner seg. Husk at sporingen hos Bring oftest ikke oppdateres før det har gått 24 timer etter sending, så om det ikke enda finnes sporing på pakken så er det ingen grunn til panikk. Har det derimot gått mer enn fem dager uten at pakken har kommet frem eller sporingen har stoppet opp, så kan du ta kontakt med oss eller Bring for å spore pakken og få oppdatert status. Merk at Bring Postpakke ikke har sporing, men denne vil leveres direkte til postkassen. Er pakken for stor vil den henges på døren eller alternativt leveres til nærmeste utleveringssted. I disse tilfeller vil du få e-post/SMS fra Bring om at pakken er utlevert eller kan hentes. 
  • Når kommer pakken min?
    Vi sender pakken samme eller neste virkedag etter at du har gjort din bestilling, med forbehold om perioder hvor det er salg eller andre årsaker som gjør at lageret har ekstra mye å gjøre. I disse tilfellene kan det ta lenger tid.. Du kan velge mellom leveringsalternativ med full sporbarhet til ditt nærmeste postkontor eller postpakke uten sporing som blir sendt til postkassen. Pakken leveres henholdsvis 1-3 virkedager eller 3-4 virkedager med Bring. Om du bor i Nordland kan det ta én virkedag ekstra og bor du i Troms eller Finnmark kan det ta to virkedager ekstra før pakken kommer fram til postombudet. Vi tilbyr gratis frakt på alle kjøp over 499 kroner.
  • Hvorfor finner jeg ikke min ordre på Mine sider?
    Det kan være at du har registrert to ulike kundekonto hos oss. Kontakt i så fall vår kundeservice via formularet nedenfor så slår vi sammen de ulike profilene. Da samles all informasjon på samme sted og alle dine bonuspoeng regnes sammen! Ordrebekreftelse sendes omgående til e-postadressen som er oppgitt ved bestilling. Er du usikker på om din ordre har blitt registrert, vennligst kontakt kundeservice innen du legger en ny bestilling.
  • Hvordan fungerer lojalitetsprogrammet?
    Hver gang du handler hos oss får du poeng på alt du kjøper. Du får ett poeng for hver krone du handler for. Bonuspoeng oppdateres etter 30-37 dager og du får da en registrering i form av poeng. Du får en e-post om dette. Bonuspoengene kan du bruke i kassen når du har oppnådd minst 2000 poeng. Bonuspoeng er gyldige i ett år fra ordredato. Om du har spørsmål om lojalitetsprogrammet kan du alltid kontakte oss. 
    Bonusnivåer:
    2000 poeng - 50 kr
    4000 poeng - 150 kr
    6000 poeng - 300 kr
    10000 poeng - 550 kr
    15000 poeng - 1000 kr
  • Hva gjør jeg om jeg vil bytte eller returnere en vare?
    Du har 30 dagers åpent kjøp fra den dagen du har mottatt din pakke, forutsatt at produktet returneres ubrukt i uskadet originalforpakning og i de tilfeller der produktet er plombert skal denne være ubrutt. Ved retur betaler du selv returkostnaden. Om du ønsker å bytte produkt bestiller du ny vare og så refunderer vi beløpet for ditt returnerte produkt så snart den kommer inn. Om du har spørsmål om returen kan du gjerne kontakte kundeservice. Merk returpakken tydelig med Bangerhead og ditt ordrenummer og send pakken til: 

    Bangerhead
    c/o Reach Logistics
    c/o LSO
    0060 Oslo
    Norge
  • Hva gjør jeg dersom jeg har fått tilsendt feil/ødelagt vare?
    Hvis du har fått hjem en vare som viser seg å være defekt eller feilaktig på noen måte kan du returnere denne helt uten kostnad. Reklamasjoner skal gjøres innen rimelig tid fra det at kunden har mottatt ordren. Kontakt kundeservice om du vil gjøre en reklamasjon, så sender vi ut en returlapp til deg på e-post. Når varen er blitt levert til Bangerhead sender vi ut et nytt produkt til deg, eller alternativt refunderer beløpet. Merk reklamasjonspakken tydelig med Bangerhead og ditt ordrenummer og send pakken til:

    Bangerhead
    c/o Reach Logistics
    c/o LSO
    0060 Oslo
    Norge