Bangerhead-teamet!
Velg avdeling

Support


Always here for you

Vi elsker å høre fra deg, og det er en glede å svare på de spørsmålene du har. Send oss en e-post på hei@bangerhead.no eller via vårt kontaktskjema nedenfor, og vårt ekspert team vil gi deg råd og tips på det du har på hjertet. Vi svarer så fort som mulig hverdager fra kl. 09.00-17.00.

Frequent questions

Hvilke produkter skal jeg velge?
Våre skjønnhetseksperter hjelper deg gjerne med å finne de produkter som passer akkurat deg og dine preferenser. Å velge rett produkter for akkurat din hud- eller hårtype er viktig for å få maksimal effekt av våre produkter så nøl ikke med å kontakte oss via formulæret nedenfor eller via hei@bangerhead.no
Hvor er min pakke?
Dersom du ikke har motatt din pakkeavisering eller har mistet den, eller om du bare er nysgjerrig på hvor pakken din befinner seg, kan du enkelt få fram informasjon ved å gå inn på Mine Sider og klikke på Bestillinger. Velg den aktuelle orderen og klikk på kollinummeret. Der får du også vite ordrestatus og hvor pakken din befinner seg.
Når kommer min pakke?
Vi sender alltid pakken samme dag eller dagen etter at du har gjort din bestilling. Alle pakker sendes med full sporbarhet til ditt nærmeste postkontor. Pakken leveres innen 2-5 dager med Bring. Hvis du bor i Nordland kan det ta en dag ekstra og bor du i Troms eller Finnmark kan det ta to dager ekstra før pakken kommer fram til postombudet. Vi tilbyr gratis frakt på alle kjøp over 499 kroner.
Hvorfor finner jeg ikke min ordre på Mine sider?
Det kan være at du har registrert to ulike kundekonto hos oss. Kontakt i så fall vår kundtejeneste via formulæret nedenfor så slår vi sammens de ulike profilene. Da samles all informasjon på samme sted og alle dine bonuspoeng regnes sammens! Ordrebekreftelse sendes omgående til e-postadressen som er oppgitt ved bestilling. Er du usikker på om din ordre har blitt registrert, vennligst kontakt kundeservice innen du legger en ny bestilling.
Hvordan fungerer lojalitetsprogrammet?
Hver gang du handler på Bangerhead får du poeng på det du kjøper. For hver krone du handler får du et poeng. Den første hver måned summeres dine innkjøp og du får en utbetaling i form av bonuspoeng. Når du har samlet sammen f.eks 6 000 poeng får du en bonussjekk verdt 300 kr. Bonussjekken finner du i kassen. For å se hvor mange poeng du har kan du logge inn på Mine sider og klikke på Lojalitetsprogrammet. Der finner du også bonussjekkens kode som du kan bruke i tilfelle sjekken av en eller annen grunn ikke synes i kassen. Kopier i så fall koden, klistre inn den i kassen under rubrikken Gavekort / Rabattkoder og klikk på Oppdater.
Hva gjør jeg hvis jeg vil bytte eller returnere en vare?
Du har 30 dagers åpent kjøp fra den dagen du har mottatt din pakke, forutsatt at produktet returneres ubrukt i uskadet originalforpakning og i de tilfeller der produktet er plombert skal denne være ubrutt. Du velger selv om du vil bytte til et annet produkt eller få pengene tilbake. Ved retur eller bytte betaler du selv returkostnaden. Husk å alltid kontakte kundetjeneste om bytte eller retur. Merk returpakken tydelig med Bangerhead og ditt ordrenummer og send pakken til: Bonver Logistics / Bangerhead C/O Postens Godssenter 0060 Oslo
Hva gjør jeg dersom jeg har fått tilsendt feil/ødelagt vare?
Hvis du har fått hjem en vare som viser seg å være defekt eller feilaktig på noen måte kan du returnere denne helt uten kostnad. Reklamasjoner skal gjøres innen rimelig tid fra det at kunden har mottatt ordren. Kontakt kundetjeneste om du har en reklamasjon, så sender vi ut en returlapp til deg. Når varen er blitt levert til Bangerhead sender vi ut et nytt produkt til deg, alternativt betaler tilbake totalbeløpet. Merk reklamasjonspakken tydelig med Bangerhead og ditt ordrenummer og send pakken til: Bonver Logistics / Bangerhead C/O Postens Godssenter 0060 Oslo. 
Hvorfor fungerer ikke min rabattkode?
Om du har en rabattkode som du vil bruke, skriver du den inn i kassen og klikker så på Oppdater. Det er viktig at du skiller op store og små bokstaver når du skriver inn koden og se gjerne igjennom Kjøpsvilkårene om du er usikker på hva som gjelder. Om du har noen spørsmål om en spesiell kode, kan du kontakte kundeservice via kontaktskjemaet under. OBS! Rabattkoder kan ikke kombineres med kampanjepriser. Det er ikke mulig å kombinere rabattkoder eller legge til en rabattkode i ettertid.
Vis alle vanlige spørsmål

Kontakt oss

Skriv en melding til vår kundeservice. Du får svar innen 24 timer (hverdager) men ofte raskere!








Send meldingen »