Favoritt
Kurv
Kurv ()

Slik fungerer åpent kjøp

Noen ganger angrer du på et kjøp, ingen fare, men det er viktig å huske på at du har 30 dagers åpent kjøp fra den dagen du har mottatt bestillingen. Dette gjelder forutsatt at produktet returneres i uendret tilstand og i originalemballasjen samt at forseglingen ikke er brutt. Hvis bestillingen din inneholder en gave (gave på kjøpet), må du returnere denne. Bruk samme eske som du mottok varene i eller annen støtsikker emballasje når du sender varene i retur. Husk å pakke varene dine godt inn, slik at de ikke blir skadet.

Hvordan returnerer jeg bestillingen min?

Har du mottatt bestillingen din via Helhjem og ønsker å returnere via dem? Da kan du enkelt bestille en opphenting gjennom å kontakte oss. Har du mottatt bestillingen din via et annet leveringsalternativ, men ønsker å booke retur via helthjem ? Kontakt oss, så hjelper vi deg med dette, forutsatt at helthjem tilbyr denne tjenesten i området ditt.

Ønsker du å returnere via Bring? Ikke noe problem! Ta kontakt med oss på hej@bangerhead.no, så ordner vi en returseddel for deg.

Husk å legge ved følgeseddelen i pakken slik at vi kan identifisere returen din. Du kan også legge en lapp i pakken din med navn og bestillingsnummer, så ordner vi resten.

Hva koster det?

-Ved retur med helthjem vil et administrasjonsgebyr på 39 kr bli lagt til. Dette justeres i forbindelse med tilbakebetalingen fra oss.
-Ved retur via Bring vil et administrasjonsgebyr på 29 kr bli lagt til. Dette justeres i forbindelse med tilbakebetalingen fra oss.

NB! Vær oppmerksom på at vi ikke kan refundere returkostnaden hvis du har betalt returfrakten på egen hånd uten å kontakte oss. Er du usikker? Kontakt oss!

Hvor lang behandlingstid er det på returer?

Vi oppdaterer din faktura eller gjør en tilbakebetaling så fort vi har mottatt og behandlet returen din. Behandlingstiden for returer er vanligvis 1-2 uker. Du vil selvfølgelig motta en bekreftelse via e -post så fort beløpet er kreditert.

Har du en aktiv faktura hos Qliro? Rapporter din retur via appen deres eller ved å kontakte dem.


Bytte av vare


Ble det ikke helt riktig? Ingen fare, vi hjelper deg! Forutsatt at produktet kan sendes tilbake i uendret stand, er det gratis å bytte til en annen vare innen 30 dager etter at du mottok pakken. Start med å pakke varen du ønsker å returnere i støtsikker emballasje, gjerne samme eske som du mottok varen i. Det er viktig at du legger ved en lapp der du skriver ditt navn og bestillingsnummer, slik at vi kan identifisere bestillingen din. Husk å pakke varene dine godt inn, slik at de ikke blir skadet under transporten. Deretter sender du oss en en e -post på hej@bangerhead.no, så hjelper vi deg med å bestille en retur. Deretter kan du gå til hjemmesiden vår og legge inn en ny bestilling. Vi refunderer beløpet for varen som er sendt i retur så fort den er håndtert på vårt lager. Det tilkommer ingen frakt eller administrasjonsgebyrer!

Hvor lang behandlingstid er det på returer?

Vi oppdaterer din faktura eller gjør en tilbakebetaling så fort vi har mottatt og behandlet returen din. Behandlingstiden for returer er vanligvis 1-2 uker. Du vil selvfølgelig motta en bekreftelse via e -post så fort beløpet er tilbakebetalt.

Har du en aktiv faktura hos Qliro? Rapporter din retur via appen deres eller ved å kontakte dem.


Har du mottatt feil vare?


Vi gjør alltid vårt ytterste, men noen ganger blir det dessverre feil. Ta kontakt med oss på hej@bangerhead.no hvis du har mottatt feil vare i bestillingen din. Vi vil selvfølgelig rette opp i dette! Send oss en e-post med bestillingsnummeret ditt, hvilken vare som potensielt mangler og et bilde av varen du mottok isteden. Vårt lager gjør deretter en inventering av lagerplassen for varen din for å sikre at du får riktige vare i pakken din ved neste forsendelse. Hvis varen du ønsker er utsolgt, vil vi selvfølgelig sørge for å finne en annen løsning. 


Reklamasjon


Hvis du har mottatt en defekt vare, kan du selvfølgelig returnere den gratis. Reklamasjonen må sendes innen rimelig tid etter at du mottok bestillingen. Bangerhead er ansvarlig for varer som har blitt skadet eller mistet under levering til deg. Når du mottar bestillingen din, er det derfor viktig å sjekke pakken og innholdet. Ta kontakt med oss på hej@bangerhead.no og oppgi bestillingsnummeret ditt, hvilken vare det gjelder og legg ved et bilde som viser feilen, så vil vi selvfølgelig behandle saken din så raskt som mulig.

Produksjonsfeil

Har varen din sluttet å fungere eller er den ødelagt på grunn av en produksjonsfeil? Ta kontakt med oss på hej@bangerhead.no med bestillingsnummeret ditt, hvilken vare det gjelder og legg ved et bilde eller en video som viser feilen på produktet, så hjelper vi deg videre med din reklamasjon. Vi tilbyr alltid to års garanti på varmeverktøy og elektroniske utstyr.

NB! For å reklamere på produkter fra GHD, følg denne lenken: https://www.ghdhair.com/no/pages/returns


Pakker som ikke blir hentet

Pakker som ikke har blitt hentet og pakker som ikke har blitt levert på grunn av feil kundeinformasjon belastes med et gebyr på 249 kr, som betales i forbindelse med tilbakebetalingen fra oss. Dette beløpet dekker frakt- og administrasjonskostnadene som dette medfører. Pakken din vil normalt være hos utleveringsstedet i 7–14 dager før den returneres til oss.

Du er selv ansvarlig for at kundeinformasjonen din er korrekt, for eksempel adresse, telefonnummer og e -post. Kontakt oss så fort som mulig hvis du oppdager at du har lagt inn feil informasjon for bestillingen din.